نشست هماهنگی هیات رییسه با مدیران سازمان
1403/04/24
پاسخگویی و تکریم مراجعان با دقت و سرعت از مهم ترین موضوعات مطرح در این نشست بود
روز یکشنبه 24 تیرماه 1403، نشست هماهنگی هیات رییسه با مدیران سازمان در محل سالن جلسات هیات مدیره برگزار شد.
در این نشست مهندس اسماعیلی رییس سازمان در سخنانی بر لزوم توجه بیشتر به تکریم مراجعان تاکید کرد و افزود: یکی از اهداف این دوره هیات مدیره سازمان کاهش مراجعات حضوری و پیاده سازی سازمان تمام الکترونیک بوده است و مدیران و پرسنل واحد ها باید در زمینه پاسخگویی به تیکت ها و تماس های تلفنی اهتمام ویژه داشته باشند.
رییس سازمان اضافه کرد: با توجه به استقرار سیستم سانترال جدید و پایش عملکرد مدیران و پرسنل سازمان در زمینه پاسخگویی تلفنی به مراجعان؛ طبق گزارش گیری های هفتگی با پرسنلی که در امر پاسخگووی تلفنی و تکریم مراجعان اهتمام ویژه داشته باشند مورد تشویق قرار خواهند گرفت و با پرسنلی در این خصوص اهمال نمایند برخورد انضباطی جدی خواهد شد.
مهندس اسماعیلی از مدیران سازمان خواست تا ضمن حذف رویه های غیرضروری، وحدت رویه در امور را سرلوحه کار خود قرار دهند و با کاهش زمان ارایه خدمات، امور مربوط به مراجعان را با نهایت دقت، سرعت به انجام برسانند.
مهندس علیرضا قورچیان نائب رییس سازمان نیز خواستار سرعت بخشی به روند امور مراجعان شدو گفت: واحد هایی که نهایت همکاری و پاسخگویی تلفنی و تیکت را داشته باشند به مرور غیر حضوری خواهند شد.
مهندس داریوش خسروی خزانه دار سازمان نیز در سخنانی توجه جدی به کاهش هزینه های جاری سازمان را از اولویت های مدیران برشمرد و گفت: با توجه به عدم تصویب بودجه سازمان از همه مدیران و پرسنل می خواهیم با درک شرایط سازمان و با پرهیز از ایجاد هزینه های غیر ضروری با هیات مدیره، همکاری لازم را داشته باشند.
در پایان مدیران به بیان نقطه نظرات شان در خصوص مسایل و مشکلات جاری واحد ها پرداختند.