اجرایی شدن کاربرگ الکترونیکی ناظران گاز در نوبت سوم توزیع
با توجه به ضرورت توسعه سیستم اتوماسیون اداری و کاهش مراجعات غیرضروری اعضای محترم ، استفاده از کاربرگ الکترونیکی مربوط به ناظران گاز در نوبت سوم از طریق کارتابل مهندسان اجرایی می شود.
بر این اساس ناظران گاز از نوبت سوم، به منظور تخصیص سهمیه دوره بعد و تسویه حساب مالی پایان دوره در عوض کاربرگ های کاغذی و روند فعلی، می بایست کاربرگ الکترونیکی خود را که از طریق کارتابل الکترونیکی در اختیار آنها قرارمی گیرد به همراه فیش واریزی تکمیل و ارایه نمایند.
از جمله مزایای اجرای این سیستم می توان به کاهش مراجعات اداری، جلوگیری از اتلاف وقت، دسترسی آنلاین مهندسان به تمامی مشخصات پرونده از طریق مشاهده فرم روکش پرونده و مشاهده روند پرداخت مالی پرونده ها در مراحل مختلف اشاره کرد.
لذا خواهشمند است ضمن رصد کاربرگ الکترونیکی خود در این دوره و اطمینان از صحت مطالب مندرج ، در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در کاربرگ الکترونیکی با کاربرگ کاغذی، اعم از اطلاعات مربوط به :
1. پرونده های نظارتی ثبت شده
2. پرونده های کنتور تفکیکی
3. فیش های مربوط به اضافه بازدید و کارشناسی قطعی گاز
4. محاسبه سهمیه باقی مانده آن دوره
در کوتاه ترین زمان ممکن نواقص موجود را از طریق بخش تماس با ما در کارتابل خود و یا با مراجعه حضوری به واحد گاز و آبفای سازمان نسبت به مرتفع نمودن نواقص بوجود آمده اقدام نمایند.